Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MireilleSmit schreef:Mijn paard is net weer van het hoesten af, waarvoor het nu weer terug kwam wist de DA niet. Als ik jou verhaal zo lees, dat hij 3-4 uur minimaal naar buiten gaat,zou ik zeggen, zet hem vooral met het mooie weer nu dag en nacht buiten, dat is echt het beste voor zijn longen. In stal hangen toch veel ammoniakdampen en heeft hij ook last van de buren die waarschijnlijk ook op stro staan en waar ook weer extra stof uit komt.
Sterkte ermee...
Tequiro schreef:Stro is vaak echt de boosdoener voor vele paarden met een allergie. En om te voorkomen dat hij koliek krijgt kan je hem extra kuil geven.
MaxH en echinea helpen niet bij allergische reactie, helpt wel de weerstand te verhogen, maar meer niet.
HMP horse is op basis van foenegriek.
melissa7 schreef:Tequiro schreef:Stro is vaak echt de boosdoener voor vele paarden met een allergie. En om te voorkomen dat hij koliek krijgt kan je hem extra kuil geven.
MaxH en echinea helpen niet bij allergische reactie, helpt wel de weerstand te verhogen, maar meer niet.
HMP horse is op basis van foenegriek.
HMP horse is niet op basis van foenegriek anders koop ik wel een pot foenegriek van 9 euro en niet een pot van bijna 33 euro. HMP horse is voor gronische hoest en helpt het paard makkelijker ademen, het gaat dieper en is niet alleen voor de luchwegen. Mijn pony heeft zeker 8 weken gehoest en heeft alle medicijnen gehad, ventipulmin, prednison, antibiotica en niets hielp. toen ging ik zoeken en kwam uit op hmp horse en dat helpt bij hem heel goed. hij hoest totaal niet meer.