Verschil kosten castratie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SuperPepeijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 15:11

Pipo schreef:
Hmm Maan, je brengt mij op ideeen

Gaat nu ff bellen

Ik wist 't

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 15:15

Valt me eigenlijk tegen dat je er zelf niet opgekomen was.

fabienne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 17:11

Mijn tweejarige is thuis gecastreerd, liggend, volledige narcose....kostte 120 euro

*edit* niet via de lies dus, maar gewoon......

moekoekoe

Re: Verschil kosten castratie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 17:39

Ik heb je PB gestuurd, in Emmeloord vroegen ze voor de operatie van mijn paard €10.000 ex de BTW. De DA die ik nu heb stond te klapperen met zijn oren, hij doet dezelfde operatie voor ong 1000,-, hangt af van de exacte tijd dat hij ermee bezig is. Maar hij zegt er ook nog bij dat de kans van slagen maar heel klein is en mijn paard daarna zeker een jaar veel pijn heeft. Ik kies dus voor een alternatief op de operatie, om de laatste reden.
Ook de minder rigoreuze behandeling koste me in Emmeloord het vierdubbele van wat ik nu kwijt ben...

Garfield

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 11:22

Dit heb ik ook meegemaakt. Bij Dierenkliniek Hellendoorn betaal je ook rond de € 300,00 en bij de Watermolen in Haaksbergen gewoon het dubbele! Ik heb dat ook gemeld bij de Watermolen en zij zeiden, "dan moet je maar naar Hellendoorn gaan" en dat heb ik dan ook maar gedaan en zij doen het super!

gewoonIsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 16:08

Mijn hengst is pas gecastreerd en ik heb ook een rondje gebeld...Ik had al gehoord dat het zo kon verschillen. Uiteindelijk is hij geholpen in Hattem. De prijs was inderdaad incl. nazorg + antibiotica. Precies dezelfde manier alleen op een kleinere kliniek. Tja, we zijn geen dief van je eigen portemonnee!

Moet je nagaan als je een klophengst hebt ..

Deerne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 08:38

Tjee wat een verschillen zeg.
Dat is wel even schrikken denk ik. Gelukkig was die
van mij al een ruin toen ik hem kocht.
Mijn zusje heeft een shet hengst die ze met de tijd
ook wil laten casteren. Ik ga hier is in de ronte bellen
wat de kosten zijn.

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 10:07

Ik maak er een gewoonte van om altijd even rond te bellen voor sommige ingrepen. De cryochirurgie van Lan's sarcoid scheelde 250 euro uiteindelijk. En ik moest er 15 km verder voor rijden. Dus bellen loont.

Ik bekijk altijd wel de risico's extra. Of zo'n kliniek wel of niet goed bekend staat e.d. Dat is dan weer eventueel meer geld waard.

trekdropjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 23:34

het is inderdaat verschillend
vandaag kwamen ze bij mijn verzorg paarden ook twee welsh hengsten castreren en een is er dood gegaan tijdens de narcose die ander heeft het wel overleefd gelukkig ik was bang om heb ook kwijt te raken maar dat is gelukkig niet gebeurt !! maar ik hoop dat jullie dat nooit mee maken het is niet leuk