Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maar het gaat wel om deze schroefjes 
Marije1900 schreef:Ik heb gisteren gemaild en meneer zou al twee keer een setje naar mijn huis hebben gestuurd (ik had een nogal boze mail gestuurd, kan toch niets meer verliezen). Ik wacht het nog even af maar heb de mail gister gehad, dus als hij het meteen op de post had gedaan, had ik het vandaag binnen gehad. Nou ja nu maar hopen dat het morgen komt. Hopelijk krijgt iedereen zijn betaalde easystifts!

Citaat:Meer grip stelt u in staat beter te rijden met minder de kans op blessures.

oosterhoff schreef:Ik zie dat het om het ijzer wordt geklemd. Dus dan zit de bovenkant in de zool!! Lijkt me ook niet ideaal
Cassidy schreef:oosterhoff schreef:Ik zie dat het om het ijzer wordt geklemd. Dus dan zit de bovenkant in de zool!! Lijkt me ook niet ideaal
Quick settings werden ook om het ijzer geklemd. En weet je hoeveel kracht er nodig is om een ijzer te vervormen?
Ik zou eigenlijk mijn smid eens moeten vragen of hij die dingen kent.
De bovenkant zit overigens niet in de zool. De smederij die deze dingen heeft uitgevonden zal daar gerust over hebben nagedacht en contact hebben gehad met hoefsmeden....