Easystift

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mirkip

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 17:48

ik heb no steeds die stiftjes niet binne gehad! Ik ben benieuwd of ze nog komen...
Bij mij paard is dat ook wel eens.
Als er een periode is wanneer ik veel over de weg ben geweest dan is het schroefgat plat gelopen, waardoor er net geen schroef meer in past.

Elmond

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 21:19

ik heb gisteravond even gemaild, daar heb ik nu nog niks op teruggehoord. Ik heb heel netjes gevraagd binnen welke termijn ik ze kan verwachten...maar goed, ondertussen heb ik ze nog niet en word ik er een soort van zenuwachtig van!

Marije_1982

Re: Easystift

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 21:43

Naar welk emailadres heb je gemaild, dan kijk ik even of ik hetzelfde adres heb. Kan ik ook weer eens een herinneringsmail sturen dat ik ze toch nog wel heel graag wil, heb er bovendien voor betaald. Mocht het niet op Bokt mogen, wil je het dan PMen?
Hopelijk krijgen jullie het wel gewoon thuis gestuurd!

Samo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 21:47

Ik heb ze ook, nog nooit gebruikt omdat ik verhalen heb gehoord dat ze vastroesten, maar ze zijn denk ik wel handig als je (de avond ervoor) thuis de stiftgaten schoonmaakt, dan die schroefjes erin en dan op concours.

Ik heb ze trouwens ook van die site, maar dat was vorig jaar al.

Oud topic wat ik toen geopend heb:

viewtopic.php?f=13&t=291687&hilit=
K zag dat het eerste plaatje niet meer klopte Maar het gaat wel om deze schroefjes

Elmond

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 17:13

nou, wanneer heb ik ook al weer gemaild? 30 mei...dat was 3 dagen geleden toch? bijna 4!!! Ik heb nog niks gehoord, ze kunnen verwachten dat ik morgen weer een e-mail stuur...vandaag heb ik te weinig tijd!!!

mirkip

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 20:51

Ik heb ook nogsteeds niets gehoord, en niets binnen!
Anders sturen we een massamail

Elmond

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 20:59

Ik denk dat als we dat massamail plan van je niet uitvoeren, dat we naar onze centjes kunnen fluiten...zal ik vast beginnen met fluiten? ik probeer het in ieder geval eerst nog ff 2 keer met een nette mail, dan de telefoon nog ff grijpen...en anders heb ik nog een plannetje...we doen alsof we een groot bedrijf zijn en intresse hebben, weet ik veel of dat helpt

Marije_1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 22:00

Ik heb gisteren gemaild en meneer zou al twee keer een setje naar mijn huis hebben gestuurd (ik had een nogal boze mail gestuurd, kan toch niets meer verliezen). Ik wacht het nog even af maar heb de mail gister gehad, dus als hij het meteen op de post had gedaan, had ik het vandaag binnen gehad. Nou ja nu maar hopen dat het morgen komt. Hopelijk krijgt iedereen zijn betaalde easystifts!

Elmond

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 22:19

welk e-mail adres had jij dan iets naartoe gestuurd en hoe snel had je antwoord? want ik wacht dus al 3 4 dagen op antwoord;)

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 07:28

Marije1900 schreef:
Ik heb gisteren gemaild en meneer zou al twee keer een setje naar mijn huis hebben gestuurd (ik had een nogal boze mail gestuurd, kan toch niets meer verliezen). Ik wacht het nog even af maar heb de mail gister gehad, dus als hij het meteen op de post had gedaan, had ik het vandaag binnen gehad. Nou ja nu maar hopen dat het morgen komt. Hopelijk krijgt iedereen zijn betaalde easystifts!

Dat geloof ik nooit.
Als hij ze verzonden heeft per TPGpost zou het heeeeeeeel onwaarschijnlijk zijn dat er twee pakketjes niet aankomen. Mijn vriend werkt namelijk bij de TPG (en niet als postbode) dus ik weet wel hoe het daar aan toe gaat. Mensen met dat soort smoezen hoeven bij mij niet aan te komen.

Nogmaals als jullie de centen nog terug kunnen halen van jullie bank dan kan ik wel een setje voor jullie kopen en opsturen.

mirkip

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 12:52

wat een gezwam zeg!!
Ik denk dat we inderdaad iets harder moeten optreden!! Iemand ideeën?!!!

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 14:59

Wat zou je zeggen van de ferro-fix?

www.ferro-fix.com

Nog geen ervaringen gehoord, gebruik ze zelf niet, maar misschien zijn er anderen die ze inmiddels gebruiken. Zijn aardig aan de prijs, maar scheelt een hoop gehannes...

oosterhoff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 15:06

Goeie dat je dat hier plaatst. Ik had ze ook gezien in de BIT(??).
Vond het vooral kansloos dat ze vermelde dat je geen schade met die dingen kan aanrichte.

Het idee s wel aardig maar je hebt wel een klomp extra staal aan die hoeven hangen. En ik denk dat als je ze strak genoeg aandraait het ijzer zou kunnen vervormen met wringing tot gevolg.

Citaat:
Meer grip stelt u in staat beter te rijden met minder de kans op blessures.

Teveel grip is ook zeker niet goed!!

Ik zie dat het om het ijzer wordt geklemd. Dus dan zit de bovenkant in de zool!! Lijkt me ook niet ideaal

Ta ik weet het niet. ik zou eht eerst in handen moeten hebben.
Net als de gripper

http://www.gripper.nl

Zoals een echt hollanderbetaalmd. Eerst zien dan geloven!!

Marije_1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 17:25

Nou mijn mond viel open toen ik net de post uit de brievenbus haalde, ja hoor een setje easystifts. Denk dus toch dat de methode `de aanhouder wint` werkt. Je moet wel lang aanhouden want bij mij heeft het 1,5 jaar geduurd.
Maar mocht iemand nog een ander emailadres van easystift willen hebben dan moet je maar even PMen. En hopelijk krijgt iedereen zijn setje snel en zonder problemen binnen.

oosterhoff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 21:43

keurig!! Heb je toch iig je geld niet weggegooid!

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 23:32

oosterhoff schreef:
Ik zie dat het om het ijzer wordt geklemd. Dus dan zit de bovenkant in de zool!! Lijkt me ook niet ideaal

Quick settings werden ook om het ijzer geklemd. En weet je hoeveel kracht er nodig is om een ijzer te vervormen?
Ik zou eigenlijk mijn smid eens moeten vragen of hij die dingen kent.
De bovenkant zit overigens niet in de zool. De smederij die deze dingen heeft uitgevonden zal daar gerust over hebben nagedacht en contact hebben gehad met hoefsmeden....

Sandrohit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 16:26

Ik heb de easystifts nu voor de 2de x in gebruik,vanmiddag is de hoefsmid geweest en heeft mijn paard rondom beslagen daarna heb ik de easystifts er weer ingedraaid.
Waar je wel goed op moet letten,gebruik een goed passende schroevendraaier !
Ik heb 1x staan zweten voor een wedstrijd omdat het gleufje beschadigd was en ik de easystift er moeilijk uit kreeg.
Ik kom weinig op de verharde weg dus daar heb ik geen ervaring mee en misschien is het ook wel handig als je ze een tijd laat zitten om ze toch 1x in de week los te draaien.

Succes!

oosterhoff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 18:09

Cassidy schreef:
oosterhoff schreef:

Quick settings werden ook om het ijzer geklemd. En weet je hoeveel kracht er nodig is om een ijzer te vervormen?
Ik zou eigenlijk mijn smid eens moeten vragen of hij die dingen kent.
De bovenkant zit overigens niet in de zool. De smederij die deze dingen heeft uitgevonden zal daar gerust over hebben nagedacht en contact hebben gehad met hoefsmeden....

Tja dat is wat ik zie op de foto's. Ik neem vaak ook aan dat er over nagedacht is toch is dat niet altijd zo. Ik ben erg benieuwd