Harry's horse hoefbevochtiger ervaringen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Fjordenmaniak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 13:21

Als de bodem niet te mul is (of hoe zeg je dat...) dat hij niet te ver met de hoeven in het zand gaat dan zou het met rijden ook omkunnen. Alleen weet ik niet of ze met draf en galop goed blijven zitten. Dat heb ik niet uitgeprobeerd.
Geen idee of je ze om kan laten, denk van wel, als het water in de hoef getrokken of verdampt is zijn het 'droge' zachte schoenen.

Alytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 13:32

weet iemand waar je die dingen verder nog kan kopen behalve bij de equi-shop? Want daar zijn de verzendkosten 10 euro!

katrien214

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 15:01

Je kan mailen met Harry's Horse. Dan geven ze je winkels bij jou in de buurt door waar je de hoefbevochtigers kan bestellen. Dat bestellen duurt wel 1 tot 2 weken...

Alytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 15:06

aah dank je, ik ga HH eens mailen

Fjordenmaniak

Re: Harry's horse hoefbevochtiger ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 13:13

Ohja, een stalgenootje wees me er wel op dat haar paardje een weke huid bij de kootholte van had gekregen. Dus dat moet je ff een beetje in de gaten houden. Nu heeft die van mij daar gelukkig niet zo snel last van (en wordt niet geschoren op de benen, misschien scheelt dat ook).

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 07:38

Zijn er inmiddels meer ervaringen?

Sjafrane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-06 14:41

MIjn bevalt het heel erg goed. Het gaat heel goed met de hoeven van mijn pony normaal brokkelen ze altijd. met dat hele hete weer

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 14:45

Ik vind ze ook erg fijn! Ze blijven goed om de hoeven zitten en de hoeven worden er echt goed nat van en ze brokkelen nu eigenlijk helemaal niet meer Haha!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 17:36

Ik heb ze ook, maar van een ander merk. Kosten 8 euro per paar. Ik vind water direct op de hoef beter werken. Maar dit kan wel voor een keer dat je weinig tijd hebt. De kroonrand wordt goed nat, de onderkant blijft droog. De huid bij de kroonrand wordt erg week, dus hier wel mee oppassen.

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 23:11

Bij mij vallen ze helemaal over de hoef heen.. Bij mijn vriendin met haar paard van 1.68 komen ze er niet helemaal overheen, dat is wel jammer, ze hadden verschillende maten moeten maken!

Bjarni

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 23:53

Even een berichtje zodat ik het topic terug kan vinden.
Ik heb gister na lang rondbellen naar diverse ruitershops uiteindelijk 1 paar kunnen kopen in nieuwegein (jammer dat ik dit topic niet eerder had gelezen, die equi shop is net zo ver)
Heb ze vandaag geprobeerd en vond ze erg handig, maar ja eerst de voor en toen de achterhoeven.
Dus misschien van de week nog maar een paar bijhalen via de equi shop.