Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hahaha
goldwing schreef:mijn merrie krijgt ook regumate
Ik heb altijd regumate voor varkens gegeven
Is precies hetzelfde als voor paarden alleen een stuk goedkoper ( als er al een paard op staat dan kost het gewoon het dubbelen )
Helpt heel goed en je kan er de hengstigheid mee regelen en het mag voortaan op wedstrijd ( dit was eerst verboden)
dondahsteen schreef:Joyce_ schreef:De DA vind het onzin om daar iets tegen te doen
'had je maar geen merrie moete kopen'

anders moet ik weer een jaar wachten..
appelbolfan schreef:wat maakt het uit dat een merrie hengstig is? als appelbol hengstig is, is ze juist extra lief en aanhankelijk.
appelbolfan schreef:wat maakt het uit dat een merrie hengstig is?
Mustang schreef:Maar 1 ding snap ik niet, waar laten jullie (in het algemeen) niet gewoon een merrie hengstig zijn en de natuur zijn gang laten gaan?
Mustang2006 schreef:Maar 1 ding snap ik niet, waar laten jullie (in het algemeen) niet gewoon een merrie hengstig zijn en de natuur zijn gang laten gaan?
Korte samenvatting: mijn merrie heeft ook de prikpil gehad. Het hielp bij haar maar matig, nog altijd elke 3 weken hengstig, maar minder hevig. Het was wel een dure grap omdat elke 6 weken de DA weer moest komen om te prikken. Op lange termijn is het toedienen van zoveel hormonen natuurlijk niet echt gezond.
), ging stilstaan als ik been gaf en was nog steeds erg wazig.