Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ellepel schreef:dat heeft de mijne ook.
geen korsten,maar verdikte huid, groeven erin en vreselijke jeuk.
de huid zelf ziet er niet raar uit.
ik denk dat miss_annetjj maar eens een deken moet proberen die niet alleen de vliegen weghoud maar ook nog es zonlicht werend is, dan weet je of t wel of niet van vliegen of zonlicht komt.
nizperamon schreef:bij ons op stal was verleden jaar ook een pony die bleef schuren vooral met zijn manen en staart was gewoon zielig.
toen hebben we hem behandeld met een homeopatisch middeltje (ik geloofde er nooit echt in)
na een paar weken zag je echt resultaat de manen groeide weer aan.
het nadeel was wel dat de manen heel vet werden, maar het heeft goed geholpen.
nu beginnen we er weer mee voordat hij weer begint met schuren.
als je wil ken ik het van de week wel even voor je vragen wat het ook alweer was
iets met citroen en een olie en nog wat haha!
Bienotje schreef:Heb je geen foto of iets dergelijks? Ben wel benieuwd hoe het er nu dan uitziet, aangezien je zegt dat het bij een ander paard er heel anders uitziet..
.
ik had zo'n fles shampoo gekocht.. ik weet zo niet hoe het heet. maar daarme moet je goed de manenkam wassen..heel goed er in wrijven..en goed weer uitspoelen..bij mij heeft hetr super gewerkt.. en het is ook een vliegenspray..wat de vliegen weghoud.. je doet dah heeeeel iets uit de shampooflef in zo'n verstuiver..en dan vullen met water..ik zal ff opzoeken hoe het heet..