Nu heb ik een Thorowgood anatomisch gevormde singel, helemaal perfect!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Heeft die singel ook geholpen tegen dat extra vel, of lag dat niet open bij jou?

Anniek schreef:Ik heb laatst ook een singelbontje gekocht, omdat die van mij ook schuurplekken onder haar oksel heeft. Heb er 1 van Piaffe gekocht ( http://www.piafferuitersport.nl/prod_de ... d=9&mid=24 ) maar helaas gaat het plekje nog steeds weer open met rijden. Baal er wel van!
Misschien moet ik dan ook maar 1 van echt bont kopen, maar ik wil er niet 1 die zo op valt, vind ik maar niks!
Hebben ze niet ergens zo'n echt bontje in het zwart?
ShannaY schreef:Wat voor singel heb je? Veel mensen met een Neoprene singel vergeten vaak dat het beste bij dit soort singels is, om hem elke dag eigenlijk even af te wassen (kraan erover en borsteltje erbij) omdat hier al het zweet in blijf zitten, en dus gaat irriteren.
.

BasjeGuwrl schreef:Hoe strek is precies de voorbenen na het opzadelen?
. 
Magica schreef:Ik zag op de website van Divoza een singelhoes staan van kunstbont. Voor 7,26. Maar er staan geen maten bij, is dit dan enigszins elastisch ofzo? Verder zag ik nog op de website van De Kroo ruitersport shop een singelhoes staan van Acryl/spandex die enorm elastisch zou zijn.
Welke is nou het meest geschikt? Mijn leasepony krijgt namelijk lichte schuurplekken onder haar 'oksels' en ik wil dat dan met zo'n singelhoes verder voorkomen.