schaafwond op zeer vervelende plek.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lizjuhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 14:50

Mijn verzorgpony had vorige week 2 schaafwonden tussen zijn billen (ook zo'n lekker plekje jeuk aan zn staart ofzo..) beide kant één. Dat heb ik schoongemaakt en uierzalf op gesmeerd. Binnen een week was het weer helemaal dicht!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 15:40

Poeh, das nog eens een rotplek!
Misschien even langs de Dierenkliniek, die hebben er misschien een goed zalfje voor, levertraanzalf zoals aangegeven wil ook nog wel eens helpen; is een questie van proberen.
Je zal voorlopig nog wel met kale plekken zitten, zodra het 'minder' wond is om het maar zo te zeggen kan je stoppen met Acederm natuurlijk. Iig, succes verder!

Buxy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 15:48

ik spuit momenteel nog steeds met acederm en ben begonnen met smeren van levertraanzalf... alleen dat vind meneer niet zo heel erg fijn..

De wond begint nu aan de randjes klein beetje korstvormig te worden... dus dat word al beter...
echt de plek waar z'n rechter bil tegen z'n linker bil schuurt is nog steeds open.... maar niet meer zo rauw als het eerst was....