Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Urielle schreef:of jullie bespreken het eens met alle verzorgsters samen en verdelen de dagen zodat er gewoon elke dag iemand met die pony aan de gang is. Het is toch te gek dat jullie met vijf verzorgsters zijn en dat er dan nog een pony staat te verpieteren?

Javayo schreef:Urielle schreef:of jullie bespreken het eens met alle verzorgsters samen en verdelen de dagen zodat er gewoon elke dag iemand met die pony aan de gang is. Het is toch te gek dat jullie met vijf verzorgsters zijn en dat er dan nog een pony staat te verpieteren?
Je haalt de woorden uit m'n mond. Moet toch te redden zijn met z'n 5-en. allemaal 1 dag per week; En als niemand er een 2e dag bij kan nemen, dan de overige 2 dagen alleen maar in de wei en 's winters los in een paddock.
@xNirvje: is dit niet een hele goede reden om je stinkende best te doen op school (en dan vooraf natuurlijk met je ouders afspreken dat je met verbetering op school vaker naar de pony mag!!) en wat dat stinken betreft... wellicht apart je paardenkleding op stal laten liggen en je daar omkleden? Of bij thuis komst, direct onder de douche...
xNirvje schreef:Op school doe ik ook mn best, maar het is gewoon te moeilijk en voor de rest vind ik niet dat jij je met mijn school bezig hoef te houden.
dus wel beter.. 
Ik dacht dat ze niks met Erik deed, ik dacht al 'waarom heb je dan een verzorgpony?!!' Maar zou die geen tijd hebben om een of twee daagjes in de week wat bij te springen? Ik bedoel: rij die pony een half uurtje en hij is waarschijnlijk al stikgelukkig!

Dan rent hij regel recht weg, en trekt hij je mee
Dat is níet zo geslaagd.
Dat werkt ook niet..
En anders, het is gewoon ook wat afleiding, en de dag erna kan hij dan lekker uitrusten
horsesjumper schreef:Hallo Kim,
Het is ook niet goed om je paardje één dag wel goed te doen en de volgende dag dus bijna niks te doen. Maar als je er geen tijd
voor hebt kan je er ook niet zoveel aan doen.
Probeer anders wat afspraken te maken met die andere verzorgers,
of schrijf ergens op wat je gedaan heb zodat ze niet ineens van
hard werken naar niks doen gaan of andersom!![]()
Nou ik hoop dat ik je een beetje help!
-x- Ies