Check / Pees bij paarden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sammijo

Re: Check / Pees bij paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 10:28

Hoi,

Momenteel wordt er nog steeds niet gereden maar staat ze al wel weer lekker in het land! We moeten het nu nog een maand aankijken en daarna mogen we de werkzaamheden weer licht oppakken mits haar pees niet weer gaat oplopen.. Evengoed in de begin periode blijven afspoelen maar bij twijfel toch weer laten scannen. Zo´n pees is toch al met al een verhaal met een hele lange staart!...

Kenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 11:38

Fijn dat het beter gaat met haar been.

Aleen heb ik wel een advies voor je...Ik zou voor dat je gaat beginnen de pees laten scannen. Als de pees namelijk nog niet goed is en je toch langzaam aan weer licht werk gaat doen dan is er grote kans dat de pees alleen nog maar slechter wordt en je uiteindelijk langer van huis bent dan dat je de pees eerst even laat scannen.

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 18:59

Kenzo schreef:
Fijn dat het beter gaat met haar been.

Aleen heb ik wel een advies voor je...Ik zou voor dat je gaat beginnen de pees laten scannen. Als de pees namelijk nog niet goed is en je toch langzaam aan weer licht werk gaat doen dan is er grote kans dat de pees alleen nog maar slechter wordt en je uiteindelijk langer van huis bent dan dat je de pees eerst even laat scannen.

Helemaal mee eens!
Je kan maar niet voorzichtig genoeg zijn.

Ik ben nu weer zo goed als op het oude niveau met iris, ze is genezen verklaard, maar geloof mij, in het begin ben je helemaal geobsideerd, alles is eng, je ziet alleen maar spoken, de pees is weer dik, onee toch niet enz...
Door het scannen weet je in ieder geval zeker dat de pees wel of niet in orde is. Dat maakt het voor jezelf ook een stukje fijner.