Mok wil maar niet weg .

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 07:44

Nouja, ik heb onderhand zat alternatieven; Toch maar geen Ochtendurine dan

leintje24

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 11:37

dermaped, dit is een middel wat je bij de dierenarts kan halen, ik vind het heel goed werken en ook snel!! Het is eignelij voor honden en katten, maar het werkt echt super!

en calendulan zalf wil ook best goed helpen, maar dan krijg je het net niet helemaal weg!

groetjes marjolein

Arrabel

Re: Mok wil maar niet weg .

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:28

Het is zo moeilijk wat nou het beste is tegen mok, er zijn zoveel theoriën.

En ga ik er ook weer wat tegenstrijdigs aan toevoegen....

Smeer de mok niet in met uiterzalf of betadinezalf.
Zo maakt je de mok luchtdicht en gaat het onder de zalf broeien waardoor de bacterie juist gaat uitbreiden.
Tevens zijn uierzalf en betadine zalf enigzins plakkerig waardoor vuil aan de zalf gaat kleven ook niet echt bevordelijk voor de genezing.

Zoals je waarschijnlijk zelf ook al hebt gelezen kan je hier viewtopic.php?f=3&t=513311 ook 1001 en tips lezen over de bestrijding van mok.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 14:18

De link had ik al gegeven; alleen gaat het topic vrolijk verder
Nogmaals: In het Centraal Topic staan onderhand al 13 pagina's vol met middeltjes, ervaringen en links.

Lady_Sharon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 18:38

oke maar.. weet iemand hoe ik e manen van mijn pony wat gladder en glansender krijg ? een vriendin had daar altijd goed spul voor maar wist ook nooit hoe het heette .. en papiertje dat eropgeplakt zat haalt ze altijd weg.
iemand ideen ?