Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Quartertje schreef:BlazingBoots schreef:mijne heeft het ook sinds zondag...Zijn knie zat niet goed en schoor toen terug..nu blijft hij wel in de kom zitten.
vandaag loopt ie al stukken beter.
Mijn paint is een jaarling en is heel snel gegroeid de laatste maanden dus waarschijnlijk dat de de kom te groot was voor het gewricht en dat hij daardoor makkelijk uit de kom raakt.
mij is verteld dat het met de tijd goed komt, veel rust geven en aan de hand stappen.
verder spoot ik hem maandag en dinsdag onstekinsremmer en smeer ik zijn knie 4x per dan in met Spiroflor van VSM..(goed spul!)
succes, ik zou ook graag op de hoogte blijven van jouw voortgang.
Groetjes Angela
Helaas blijft de knie bij mijn paintje niet zitten en schiet er telkens uit. Nu maar afwachten of de hoefsmid hier wat aan kan doen. Hij zou eigenlijk vandaag komen, maar hij bedoelde eigenlijk deze week. Hoezo miscommunicatieen ik had nog wel zo duidelijk gevraagd of hij vandaag zou kunnen komen. Ik hoop dat hij nu morgen komt, anders moet die van mij de hele tijd op stal staan. Ik durf hem er nu niet uit te halen want als ie wat raar gaat doen dan maakt hij het straks erger. Ik ga vanmiddag ook spiroflor kopen, misschien dat het ook bij hem helpt. Ik zal je op de hoogte houden.
! (ben er blij van!)
en mag dan lekker een paar maandjes de wei op. Maandag komt de hoefsmid bij die van mij. Ik heb nu een andere hoefsmid. 

dierfysio schreef:ze snijden dan de middelste knieband door, zodat hij z'n knie niet meer op slot kan trekken. dat betekent dat hij ook niet meer staand kan slapen daarna.