Opgezette klieren kaak

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

boldie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 21:11

Dat scenario had ik al helemaal in gedachten toen ik vanavond kwam. Ernstige aandoeningen schoten door mijn hoofd. Maar ze toonde zich helemaal niet ziek. Integendeel, ze werd vanavond op stal gezet en vloog op haar bix af en begon daarna lekker aan haar hooi.

Het rare is dat ze vorig jaar ook wel in kort gras heeft gelopen, maar dat was later in het jaar. Helemaal geen last. Nu stond ze er voor het eerst in. Ga haar nu ook niet binnen zetten ofzo. Weet dat het geen kwaad kan dus laat haar lekker lopen hoor. Bovendien, al haar vriendjes lopen erook.

Neem aan dat het niet de hele zomer aan houdt?

ellepel

Re: Opgezette klieren kaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 21:37

bij de mijne nooit.
nu even omdat het gras nog te kort is, en vaak in het najaar ook weer als t gras dan niet meer groeit....
maar de perioden daar tussen in heeft ie het niet, ligt dus dan puur aan dat gras eten..

boldie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 21:43

hihi, wat een veelvraat eigenlijk. Dat terwijl ze al niet al te dun is. Ze krijgt een paar x per dag vers hooi. Maar ja, er gaat nix boven een lekker hapje gras.

Laat me er niet meer door misleiden en ga morgen gezellig een ritje maken met mijn dochter.

ikke17

Re: Opgezette klieren kaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 21:46

Lymfeklieren mischien??? Kan ook door het stof komen hoor..

kammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 11:47

mijn pony heeft dat ook achter zijn kaak en onder zijn kin maar mijn tante ( die is dierenarts) die zegt dat het vocht is en dat ik me geen zorgen hoef te maken.
maar als je bij je paard er op drukt doet het dan zeer, trekt die dan weg?? die van mij niet .
maar mijn tante zegt ook van miss kun je het weg masseren dat kan ook helpen.
maar mijn pony blijft dan niet staan dat is wel vervelend mja als het dan wel weg gaat.
ik heb het nog niet geprobeert maar ik denk dat ik dat morgen wel ga doen want hij had het vandaag ook weer.
maar die van mij heeft smorgen's er meer last van dan savond's na dat die buiten heeft gestaan. dus ja ik weet het ook niet ze heeft het zo vaak de laaste tijd.
mja ik zie wel.
suc-6 er mee

groetjes kammie

boldie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 12:35

Denk niet dat et van stof komt, t is daar eigenlijk niet stoffig. Heeft veel geregend de laatste tijd en ze staat niet op een manege.

Ik kan er er gewoon aan zitten en er zelfs op drukken. Maakt haar helemaal nix uit. Ze heeft het aan de ene kant wel dikker als aan de andere kant.

Ga ervan uit als het vanmiddag niet erger is worden dat het is wat ellepel heeft uitgelegt.