Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Mieke schreef:Misschien kun je dhr. Goossen vragen? Hij schijnt ook wel goed te zijn.
Jura schreef:Het is zo'n beetje zeker dat mijn merrie een probleem heeft aan haar rechter SI-gewricht. Maar nu weet ik niet goed wie dat het beste kan behandelen. Ik weet een hele goede (denk ik) en die komt ook soms bij ons op stal. Maar die belde ik net, en ik werd zo onbeschoft behandeld dat ik er nog verdrietig van ben... Ik weet dus niet goed of ik daar nog bij wil, en of dat lukt want er is dus geen afspraak mee te maken.
De andere is Erik Laarakker, maar die komt in principe niet voor 1 paard aan huis. Misschien krijg ik hem zo ver als ik zeg dat ik vlak bij sta. Maar hij gaat eerst door meten met al die druppels heb ik begrepen, en dat is al zo vaak gedaan. Eerlijk gezegd geloof ik daar niet zo in. Ik wil gewoon dat het probleem behandeld wordt.
Wat ik zéker niet wil is een kraker die met spierverslappers en hamers te werk gaat, ik weet namelijk 100% zeker dat je dat echt nooit moet doen bij je paard (tenzij je alles al hebt geprobeerd misschien).
Dus...wie weet een goede...?