Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

liezzie schreef:Savannah staat op de wei, en krijgt kuil.
@hardi: We modderen al vanaf half januarie, ze is nu met de 3e fles ventipulmin bezig, 1200 gram anibiotica achter de knoop en 3 weken prednisolon gehad. Ze begint weeer te hoesten. Ik hoop dat er maandag wat uitkomt. Wat fijn dat het met jou paardje beter gaat. Je moet echt voorzichtig zijn met hoesten.

hardi schreef:liezzie schreef:Savannah staat op de wei, en krijgt kuil.
@hardi: We modderen al vanaf half januarie, ze is nu met de 3e fles ventipulmin bezig, 1200 gram anibiotica achter de knoop en 3 weken prednisolon gehad. Ze begint weeer te hoesten. Ik hoop dat er maandag wat uitkomt. Wat fijn dat het met jou paardje beter gaat. Je moet echt voorzichtig zijn met hoesten.
Wat ik al aangaf, hoop echt voor je dat ze je maandag wat kunnen vertellen, dan kan er wat aan gedaan worden. Zonder oorzaak heb je ook geen oplossing.
dan denk ik, laat het nakijken 

liezzie schreef:ja ik hou jullie op de hoogte. Vandaag heb ik der gelongeerd, en zelfs gedraaft en heeft ze niet gehoest, wel veel geproest!
. Konden ze van de Lingehoeve niet naar jou toe komen? Ik heb nl. geen trailer en bij mij heeft Siena dus ook nooit in een trailer gestaan dus weet niet eens hoe ze erop zou reageren.