Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het punt is dat hij bij het optillen je eerst opzij zwaait, en als je dan eindelijk onder zijn staart bent, hij bij de minste geringe beweging zijn been omhoog rukt. 
libke schreef:Probeer zijn been op te tillen maar alleen maar een paar centimeters van de vloer en probeer dat ie steun heeft met het voorste deel van de voet op de grond . Ik neem het betadine flesje met het smalle teutje en duw dat teutje in de straal en duw een grote hoeveelheid in de straal en dan duw ik een watje (niet te groot dat maakt het alleen maar moeilijker en duw dat met de achterkant van een theelepeltje erin of met de niet scherpe kant van een mes ..dat past net in de straalgroeve .
Goed in het oog houden hoor want zo begaon het met de merrie in mijn profiel maar het was dan uiteindelijk straalkanker

KiWiKo schreef:Nee ik bedoel een hoefschoen die in het Natuurlijk wereldje wordt gebruikt

ieuw... Zo diep dus
not!!! Tyrza schreef:Ah, maar ik heb al een soort hoefzak bij de Paardendrogist besteld. Het moet namelijk heel diep in de straal en ik denk niet dat zo'n schoen genoeg sopt zegt maar
Ik moest van de smid mijn vinger in de straal duwen en mijn halve vinger verdween er inieuw... Zo diep dus
. 
! ellenlouise schreef:Gerrie, volgens mij staat er dat het paard een krampentrekker is.
.