Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
SientJ schreef:Ik heb van alles op het internet gelezen over hoefzweren en veel mensen gebruiken een hoefzak, mijn moeder en ik hebben het meteen besteld. Heeft iemand ervaring met het gebruik van een hoefzak?![]()
En moet je in de hoefzak soda of biotex doen?
SientJ schreef:Ben gisteravond weer langs Sientje geweest, er zit nu een groot gat in haar hoef maar ze loopt al een stuk beter. We hebben spul van de DA gekregen om op haar hoef te spuiten. Blauw spul, speciaal voor de hoeven van vee ofzo![]()
Ik hoop dat het snel weer over is allemaal!
simodi schreef:SientJ schreef:Ben gisteravond weer langs Sientje geweest, er zit nu een groot gat in haar hoef maar ze loopt al een stuk beter. We hebben spul van de DA gekregen om op haar hoef te spuiten. Blauw spul, speciaal voor de hoeven van vee ofzo![]()
Ik hoop dat het snel weer over is allemaal!
Dat spul is otc-spray, is desinfecterend en wordt eigenlijk het meest gebruikt bij rotstraal (staat ook op de bus), een infectie aan de stralen. Maar als je DA het geeft zal het blijkbaar ook voor een hoefzweer kunnen. Mag je dit wel tegelijkertijd met biotex gebuiken? Sommige middelen reageren op elkaar en mag je niet tegelijk gebruiken!