Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
AnneB schreef:Ellebel schreef:Ik denk niet dat je veel meer kunt doen dan je nu doet (stappen op het harde en koelen) aangezien het paard niet van jou is. Peesblessures vragen oha veel en lang rust. Iets waarvan ik niet weet of het dit paard gegund is. Mocht je haar ooit willen komen dan raad ik een klinisch onderzoek, foto's EN een peesscan aan. Anders je vingers niet aan branden.
Weet je wat ik juist dacht? Stél we kopen haar en we laten haar keuren, dan wijst het klinische onderzoek misschien positief uit maar kan een röntgenlogisch onderzoek positief uitwijzen tijdens een peesblessure? Kan het resultaat daarvan zijn dat er bijvoorbeeld kans is op 100% genezing?

AnneB schreef:[
Weet je wat ik juist dacht? Stél we kopen haar en we laten haar keuren, dan wijst het klinische onderzoek misschien positief uit maar kan een röntgenlogisch onderzoek positief uitwijzen tijdens een peesblessure? Kan het resultaat daarvan zijn dat er bijvoorbeeld kans is op 100% genezing?
[/quote]

) wil ik geen verkeerde dingen doen. Ook ga ik niet elke dag naar haar toe. Wat kunnen jullie mij qua smeersels aanraden en is het erg als ze dat maar 3 keer per week op haar been zou krijgen?
AnneB schreef:Ik heb je een PM gestuurd, Bleu_Star.