Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Miirthe schreef:@Xox Is het wassen van de koker eigenlijk niet iets preventiefs?
Of moet je dit echt doen om ontstekingen te voorkomen?
Tieneke schreef:Ik heb het eens geprobeerd schoon te maken bij m'n ruin: de eerste 10 seconden gingen goed, daarna gingen z'n oren meer en meer naar achter, toen trapte hij... Niets voor hem dus
Xox schreef:Tieneke schreef:Ik heb het eens geprobeerd schoon te maken bij m'n ruin: de eerste 10 seconden gingen goed, daarna gingen z'n oren meer en meer naar achter, toen trapte hij... Niets voor hem dus
Ze moeten ook eerst leren dat het best meevalt

MiEpPrInZ schreef:Bij mijn paard stinkt het soms heel erg en dan maak ik het schoon met lauw water. Ik gebruik dat spul van de paardendrogist wat al eerder is genoemd, Excalibur. Maar met babyolie wil het ook! Dat is goedkoper, en ik vind het prettiger.
Doe wel handschoenen aan ofzo wat heeft altijd wel een hele penetrante geur wat je niet weer 1 2 3 van je handen afkrijgt.. Gewoon ff langs de BP en je hebt gratis handschoenen
Let er op dat je water niet te koud of te warm is, en heel veel voorzichtig en rustig doen! Succes!
Dat manenmesje is echt ideaal, kan je ook mee uitdunnen en snijden op de gewense lengte! Te koop idd voor een paar euro bij de ruitersportzaak. Voor 1 of 2 euro nwe mesjes bij de bouwmarkt!