Aquatraining

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mynique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 23:39

annepanne schreef:
Hij werkt ongeveer van 's ochtends 8 uur tot 's avonds 10 a elf (als het meezit..) dus echt respect!! Hoop dat ie een beetje uit kan zieken...
Ja geloof dat ik het weet dan (en ga t morgen wel ff checken, hi hi)

hahahahahaha leuk he zo een gepuzzel. Ben benieuwd!
Arme gertjan, hoop ook voor hem dat ie snel weer beter wordt. maar ja hij moet ook zijn bed in en goed uitzieken. maar ja je hebt personen die maar doorgaan he.
Hoe zijn ze trouwens op aquatraining gekomen? Zeker een proces van jaren?? Ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat er ergens anders ook zo een "ding" is.

mynique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 23:40

Herkennen Ellen en hij elkaar nog wel als hij zoveel werkt??Als ik haar zie is ze ook altijd druk.[/quote]

Nou dat vraag ik me dus ook wel eens af. Maar ja ze zijn beide zo he. beide harde werkers.

_Ananas_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 23:41

Ja ze herkennen elkaar nog wel! Maarre t'is wel heftig zo! Maar als de ene niets doet en de ander werkt rete hard dan werkt t ook niet.

SisLeone

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 23:43

In Amerika en Duitsland wordt het al heeeel veeeel gebruikt. Overal op paarden beurzen daar zie je ook van die bakken staan. Tentoongesteld. Ik weet ook dat Ellen en Cobien(ook veearts bij vallei en doet vaak ook de aquatraining) naar Duitsland geweest zijn om daar te kijken hoe het gaat en hoe zij paarden daarin trainen. Ben blij dat ze op het idee gekomen zijn om het te doen.

SisLeone

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 23:44

annepanne schreef:
Ja ze herkennen elkaar nog wel! Maarre t'is wel heftig zo! Maar als de ene niets doet en de ander werkt rete hard dan werkt t ook niet.

Dat is ook weer waar ja.
Ach als ze er allebei happy mee zijn....

_Ananas_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 23:46

Ha ha ja geweldig he!! Bij de aquatrainer ligt een map met ook verschillende Duitse en Amerikaanse aquatrainers, echt grappig. Sommige zijn echt zooooo onveilig!! Wij hebben de beste!! Als je er weer bent moet je maar is in die map kijken, zit een collage voorop (inclusief het fotomodel Larian).
Cobien is trouwens mede eigenaar van de aquatrainer hoor, samen met Ellen!

_Ananas_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 23:48

Nou ik ga jullie nu verlaten, moet nodig naar bed! Morgen weer paardjes aquatrainen!!

SisLeone

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 23:50

Geef mijn paard ff extra knuf!!!!

Jij ziet mijn paard vaker dan dat ik hem zie...weeeehh

_Ananas_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 23:51

mrblueeye schreef:

Hoe zijn ze trouwens op aquatraining gekomen? Zeker een proces van jaren?? Ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat er ergens anders ook zo een "ding" is.

Tja weer een idee van gj he, die is er al heel lang mee bezig (volgens mij al toen ik stage liep op de vallei en dat is zeker 4 jaar geleden!!). Het behandelen van rugproblemen (vooral) moest beter!! En nu hebben we dat!

@sisleone: Zal ik doen!

SisLeone

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 23:53

Wist ik trouwens niet dat Cobien mede eigenaar was. Vond al wel dat ze er veel was ja haha. Zal zaterdag de map ff bekijken. Leuk hoor foto van mijn paard erbij...heb je wel toestemming gevraagd??? haha.
Zeg is EFO zo te spreken over aquatraining? Las ik in ander topic van je. Ze moeten mij nog steeds antwoord geven of ze betalen want mijn paard is daar ook verzekerd.

_Ananas_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 23:56

Voor zover ik weet heeft EFO regelmatig contact gehad met GJ en zijn ze er erg over te spreken. T ging tot nu toe om paarden die dit als laatste redmiddel hadden en die ze anders uit zouden moeten keren.. Misschien helpt het dit te benadrukken?

SisLeone

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 23:59

Zal die EFO nog zelf maar eens bellen. Ik weet wel dat ze een paar keer contact hebben gehad met Gertjan om te vragen hoe het met mijn paard was en wat prognose was.
Baal alleen dat ze zeggen mij terug te bellen en dat vervolgens niet doen. Nou ja zelf maar weer ff bellen.

En nu slapen jij....je moet er vroeg weer uit....

_Ananas_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 00:01

Thanks ben moe!! Was weer laat vandaag (half negen thuis..) ach het record is half elf thuis en die ga ik nog niet verbreken!!