Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
PintoNatal schreef:De mijne doet het ook, maar bij mijn weten is het een ruin, al vertoont hij heel veel van klophengst "kenmerken" en tevens een goed gecastereerde ruin kan geen vocht meer produceren dus er kan iig niks meer uit"spuiten"
Daar heb ik dan nog nooooit van gehoord, heb zelf 4 jaar lang een klophengst gehad, die is gecasteerd, door middel van een operatie...
PintoNatal schreef:Typerend voor een klophengst is toch zeker heeel dominant, en zich gewoon gedragen als een hengst.
Mijn dierenarts heeft mij verteld eender welke RUIN kan geen echt vocht meer produceren
KingMarco schreef:Ruinen produceren nog wel spermavocht alleen is deze niet meer gevuld met zaadcellen, aangezien deze niet meer aangemaakt kunnen worden.
mawa schreef:Dank jullie.
Was ook van plan inderdaad om het de verzekering te laten uitzoeken. Het komt alleen de sfeer daar niet ten goede.
Ik begrijp wel dat jullie niet zolang in spanning willen blijven (nou ja, dinsdag is al gauw) maar aan de andere kant jaag ik mijzelf op kosten voor zo'n onderzoek terwijl er grote kans is dat ze een hoop stennis schoppen om uiteindelijk niks. We hebben zelf wel gekeken en gevoeld en met een dierenarts overlegt en ook hij zegt dat het erg onwaarschijnlijk is, dus ik wacht de test af en ga bij positieve uitslag van de merries pas Lugh testen.
Ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes, Mawa
Groetjes! 
.