Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Vinaba schreef:Moet ze dan maar met hem op straat gaan kamperen?
heeft ze niet een grote achtertuin of een groot balkon... 
trooper schreef:Hoi
In Utrecht kost een castratie 240 euro dit is een dag van te voren brengen dan onder gehele narcose in de ok castreren en volgens mij dan nog 2 dagen blijven.Ik had laatst geinformeerd voor mijn pony. Ik heb het op deze manier ook bij mijn paard laten doen.Zeer netjes verlopen.
Groetjes Danielle
trooper schreef:Hoi,
Onnodig risico nemen?Die van mij was te oud en te zwaar 600 kilo om hem op het land te castreren dit is onnodig risico nemen.
De dierenarts vertelde mij dat het dan beter is om hem onder narcose te opereren.Mazzel is in 4 jaar al 4x geopereerd ivm problemen.Hij is goed uit de narcoses gekomen geen enkel probleem.Ik vind als je het op de kliniek doet dat ze de eerste dagen hem ook goed in de gaten houden.Vind ik zelf een fijn gevoel.
Groetjes Danielle

Suzan1 schreef:houdt rekening met jouw paard. Als je graag wilt dat hij straks in de wei komt, laat hem dan castreren. Een hengst zal altijd binnen moeten blijven. Wil je hem dat aandoen?
Ludora schreef:Jammer dat ze em zo uit de stal gepakt hebben, daar zou ik niet echt van gewenst zijn, maar goed.