Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Thinky schreef:Mijn paardje hoest al 4 dagen maar ze heeft geen koorts of snot. Ze is zo levendig als iets. Ze krijgt wel equirespsiroop want foenegriek is niet straf genoeg. Die hoestsiroop is veel straffer. Maar ik haal er zelf niet vlug de dierenarts bij omdat ze eigenlijk niet veel kunnen doen dan vanalles voorschrijven. Dus ben ik gewoon zelf naar die dierenarts die siroop gaan halen en zien dat ze veel buiten staat en niet teveel stoffige omgeving staat. Mijn dierenarts zei dat ze niet te vlug naar antibiotica mag gaan. Daar ben ik zelf ook mee eens. Ik blijf gewoon goed observeren en die siroop geven.
we laten er ook een dierenarts naar kijken als ze over een paar dagen niet beter is. 
) Eindelijk iemand die mij begrijpt zeg! Ik ga niet al bij de eerste en het beste hoestje er een da bijhalen en ik ga gewoon kijken hoe het nu gaat. Mijn paard staat gewoon lekker van 8 uur s'ochtends tot 11 uur s'avonds buiten. Dus dat is ook wel fijn..