is dat voor dit hele verhaal begonnen?
ik moet nu echt zelf naar mijn eigen pony toe

praat later wel weer verder hierover.
wel een heel interresant gevalletje zeg!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pol schreef:
Waarschijnlijk is hierboven een filmpje te zien van mijn paard. Zoals te zien is kanteld hij zijn hoofd op een vreselijke manier. Hij heeft hier een halster om en de longe staat onder geen enkele spanning. Hij doet dit zowel linksom als rechtsom. Ook als hij los loopt in wei of bak. In alle drie de gangen maar in stap het minst. Het is begonnen in augustus toen was hij licht atactisch (coördinatie probleem) en het hoofdkantelen is er in november bij gekomen. Mijn paard is al door verschillende veeartsen onderzocht en door Rodinde Hoogenraad 2 keer behandeld en staat nu al weken in Utrecht. Heel veel onderzoeken gedaan, er zijn röntgenfoto's en Ct scan gemaakt enz.
Misschien is er iemand die ons nog kan helpen die mogelijk iets dergelijks mee heeft gemaakt en ons op het goede spoor kan zetten. Alvast bedankt!!!
WiMa schreef:dit is inderdaad wel heel erg..ik ben niet zo weg van utrecht.daar zitten studenten die moeten leren. ik zou kijken naar een andere kliniek.
Wellicht dat er dan meer uit komt..Zijn de tanden/kiezen nagekeken?Zit er een nekwervel dwars?Misschien oorontsteking?