Lottew schreef:Wat rot dat het zo slecht met r gaat! Ik had n tijd terug ook n topic geplaatst over mijn merrie die slecht at (en weinig spieren + mager), de DA vond ook niks, ik geloof dat jij ook had gereageerd in dat topic. Ongeveer 2/3 weken terug is een soort van homeopaat geweest en volgens hem heeft ze t aan de lever, kun je ook aan de oogleden zien (beetje gelig, als t al vergevorderd is). Ze krijgt nu onbeperkt hooi, mijtens bio mix en poeder van die homeopaat. Misschien heeft zij ook last van haar lever, aangezien uit die andere dingen niks komt..maar ja in Bodegraven zit je goed, daar zullen ze er vast wel achter komen! Heel veel sterkte!!
Lever hebben ze ook op getest. Weet niet of ik dat nu nog moet krijgen de uitslag of dat ik dat al heb gehad
Soms kreeg ik teveel info in 1x en ben een beetje oververmoeid door de spanning. Als er nu niets uit de verdere testen kom krijg ik ook een voedingsadvies mee maar weet niet of ik het daar bij laat zitten. Bij Bodegraven 'promoten' ze Pavo voer. Op mijn stal voeren ze Subli is volgens mij ook heel niet slecht. Onbeperkt hooi geven lijkt mij ook super alleen lastig te realiseren op een pensionstal ben ik bang. Mijn paard staat overdag in een paddock met een ander pensionpaard(en) die zijn alleen eerder te vet dan te mager. Ze krijgen allen ook kuil op stal alleen tussen de middag buiten wat hooi. De mijne kreeg eerst alleen maar hooi ook pp stal maar dat wou ze niet meer omdat de anderen kuil aten op stal
.
Als er niets uit het voedingsadvies of verder testen komt wil ik ook een homeopaat raadplegen. Bji welke bij jij ook al weer geweest. Heb je verhaal destijds idd gevolgd.