zo vreemd ...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Nann_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-06 16:38

ze staat ook sinds zondag op hooi.. en voer krijgt ze echt minimaal hooguit 1 kilo per dag... dus verdeeld over 3 veurbeurten

_Nann_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-06 20:08

ze is anar de kliniek geweest, er zijn geen fotos gemaakt.

ze liep daar gewoon goed op een zware longeer bodem , en zelfs ruim, toen ze op de harde ondergrond moest was ze met beide voetzolen van haar voorbenen vrij gevoelig, maar niet kruepel echt minimaal..

het bloed en dergelijke was allemaal in orde...

dus nu gaat ze weer op ijzers, en misschien met plaatjes of siliconen ertussen...

en we kregen als advies gewoon weer opbouwen met longeren....

en toch.. vertrouw ik het nog steeds niet helemaal, laten we maar hpen dat ze idd weten waar ze mee bezig zijn, en dat ze gewoon gelijk hebben.

er komt wel nog een fhysio bij trouwens, om effe te checken...

Knavia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 20:12

Als je het niet vertrouwt, moet je gewoon lekker een second opinion vragen bij een andere kliniek. Slaap je 's nachts ook beter van is mijn ervaring.
Zolang hoefbevangenheid niet 100% is uitgesloten is het een beetje eng om te beginnen met het opbouwen van de arbeid.

_Nann_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-06 20:34

ja maar het is niet mijn eigen dier, ik rij wedstrijden emt oris, ik verzorg en rij haar 5 dagen per week.... maarja, ik kan die beslissing niet gaan nemen, dat moet de eigenaar doen...

en die slaapt er niet minder om heb ik soms het id, maar ik dus wel....