Kijk voor uitleg over voetassen even op www.hoofcare.nl en dan onder de knop voet- en beenstanden.
Ik ben geen expert, maar het lijkt op toontredend tot voetasgebroken in het kroongewricht. Je zou even met de smeden van deze pagina contact op kunnen nemen en je probleem voorleggen. Een goede smid zou weleens een wereld van verschil kunnen zijn.
Neem aan dat de rontgenfoto's niet op een oneffen ondergrond zijn gemaakt. Van die "gewone" foto kan ik ook niet zeggen of de stand van de benen zelf anders is.
Ik zou geen 8 maanden afwachten, maar een gevorderd kreupelheidsonderzoek laten doen. Ook kun je even contact opnemen met Antoine de Bodt. Als er op de foto verder geen onregelmatigheid te zien is, kan het probleem misschien rijtechnisch opgelost worden, maar dan moet je wel anders gaan rijden.
Emmeloord is idd. heel goed. Van Muiswinkel heeft volgens mij 's ochtends vroeg spreekuur aan de telefoon dan zou je het eens voor kunnen leggen. Anders vraag je of je de foto's mag mailen en ze daar alvast naar willen kijken en een eerste reactie geven? Scheelt je iig een hele reis, dan kan je er voor verder odz. evt. altijd nog naar toe.