Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
beppies schreef:Ik ga gewoon op wedstrijd (Brabant) mocht op locatie waar de wedstrijd gehouden wordt rhino heersen dan ga ik ervan uit dat de wedstrijd niet doorgaat. Verder hoop ik dat mensen van een verdachte stal zo slim zijn om thuis te blijven.
Ga in elk geval niet panieken
Nikeyy schreef:Ik ga donderdag gewoon naar Beilen, en mijn paard staat hemelsbreed ongeveer 1 km van de besmette stal hier in de buurt, zolang je geen contact heb met andere paarden e.d. kan het best dacht ik zo
aisie schreef:(is waarschijnlijk de griepvariant geweest)
WendyK schreef:@ amondi Nou, dat vind ik dus wel paniek... Ik zeg niet dat het erg is om niet op wedstrijd te kunnen, als daar een gegronde reden voor is zou ik echt wel thuis blijven. Wanneer er geen reden voor is om thuis te blijven, vind ik het wel erg om niet op wedstrijd te kunnen. En in dit geval is er geen reden om thuis te blijven, anders was de wedstrijd wel afgelast.
@ aisie, heeft er een DA bevestigd dat je paard Rhino had, of maak je dat er nu zelf van.aisie schreef:(is waarschijnlijk de griepvariant geweest)
@snoeske, een Rhino inenting geeft geen garantie dat ie het niet kan krijgen. Is niet voor alle varianten.
amondi schreef:De KNHS wedstrijden worden niet afgelast!!! Dat kan n.l. als smaad worden opgepakt, Bokt heeft zelfs in de krant gestaan wegens roddels waarvan het betreffende bedrijf niet gediend was.
Je moet echt zelf kiezen, voor de KNHS of KWPN of what ever, is jouw paard niet belangrijk.
amondi schreef:Dat kan je dus wel! als jouw buurvrouw op wedstrijd besmet is, je pakt b.v. behulpzaam haar zweepje op, je loopt de kantine in en geeft meneer Jensma een hand......
Nikeyy schreef:Ik ga donderdag gewoon naar Beilen, en mijn paard staat hemelsbreed ongeveer 1 km van de besmette stal hier in de buurt, zolang je geen contact heb met andere paarden e.d. kan het best dacht ik zo
Desire schreef:Hier in brabant is er zo ie zo weinig gevaar en als je paard goed geent is, goed gevoerd wordt en in uitstekende conditie verkeerd en je houdt dan ook nog eens afstand van andere paarden, dan is er geen gevaar
CarolineP schreef:Desire schreef:Hier in brabant is er zo ie zo weinig gevaar en als je paard goed geent is, goed gevoerd wordt en in uitstekende conditie verkeerd en je houdt dan ook nog eens afstand van andere paarden, dan is er geen gevaar
Belachelijke uitspraak! Je weet echt niet waar je het over heb! Jij krijgt zeker ook nooit griep?
Nikeyy schreef:Ik snap niet waar het commentaar op mijn vorige bericht op slaat (dat mn paard hemelsbreed 1 km van die besmette stal staat)
punt 1: De manege is 3 weken dichtgeweest en dus goeie 3/4 weken niet op concours geweest en geen vreemden mensen op stal
punt 2: Die andere stal had de boel dichtgegooid en kwam niemand anders op stal daar en waren geen mensen van onze stal daar geweest,
punt 3: het is NIET via lucht overdraagbaar (voor de imbecielen onder ons)
punt 4: Als het allemaal zo erg was geweest waren er wel wedstrijden afgelast
Dus nix niet mn paard in gevaar brengen. Dat ik op zulke onzinreacties nog reageer ook, pffff
Nikeyy schreef:Ik snap niet waar het commentaar op mijn vorige bericht op slaat (dat mn paard hemelsbreed 1 km van die besmette stal staat)
punt 1: De manege is 3 weken dichtgeweest en dus goeie 3/4 weken niet op concours geweest en geen vreemden mensen op stal
punt 2: Die andere stal had de boel dichtgegooid en kwam niemand anders op stal daar en waren geen mensen van onze stal daar geweest,
punt 3: het is NIET via lucht overdraagbaar (voor de imbecielen onder ons)
punt 4: Als het allemaal zo erg was geweest waren er wel wedstrijden afgelast
Dus nix niet mn paard in gevaar brengen. Dat ik op zulke onzinreacties nog reageer ook, pffff