Mijn Fries krijgt in de winter kalen plekken op zijn benen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pablopicasso

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-06 19:22

motorolie ga ik nooit gebruiken ik hou het wel bij lijnzaadolie

Adrian

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 23:45

kan je doen, je kan er ook Halvarine, Croma of roomboter op smeren.... helpt ook niet !

pablopicasso

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-06 00:07

Waldo50 schreef:
kan je doen, je kan er ook Halvarine, Croma of roomboter op smeren.... helpt ook niet !

Voor je reageerd moet je je eigen ook daar eens in verdiepen .
Als je de beschrijving leest waar lijnzaadolie goed voor is in kombinatie met zeewier ga ik dat liever proberen ook al is dat wat duurden maar veel gezonder dan motorolie.
En die halvarine en croma mag je houden maar die roomboter kan ik beter op brood smeren als het toch niet helpt.

Adrian

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 22:07

Nou snap er niks meer van...je begint dit topic met een vraag over de kale plekken op de benen van je paard.. je krijgt een antwoord waar je wel iets voor voelt..je gaat overleggen met je DA..die weet blijkbaar niets...vervolgens zegt iemand dat je paard daarvan kanker krijgt omdat witte muizen daaraan bezwijken..men zegt dat je Sebacil moet gebruiken (weet elke dierenarts) en vervolgens ga je lijnzaadolie met zeewier gebruiken onder het mom..baat het niet..het schaadt ook niet...spinazie met babyolie schijnt ook te helpen...succes !!

pablopicasso

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-06 22:23

Zoals je kan lezen word er ook over zinkzalf gesprolen. Dus ben ik gaan zoeken. En in zeewier zit zink en lijnzaad is ook goed voor de vacht . En ik heb ook het artikel gelezen dus nee dank ik ga dat nooit gebruiken. Als jij dat wel wil doen ga je gang. Ik geef liever iets meer uit dan dat spul op mijn paard smeren. En na 3 weken dit bij voeren heeft hij geen kale plekken meer.