IvysToeter schreef:Vertle eens wat meer! is de DA alweer geweest? wanneer moet hij naar utrecht? gaan jullie dat ook echt doen?
ik zal het even uitgebreid uitleggen maar het is lang verhaal:
zoals je hier boven leest ben ik via via achter het mobiele nummer van de eigenaar gekomen. ik had hem gebelt en alles uitgelegt. hij zou meteen de volgende morgen terug komen naar huis.. het was inmiddels de volgende middag geworden maar maakt niet uit. vanmorgen was de dierenarts er al 2 keer bij geweest! het ging gewoon niet. hij mestte niet meer na gister avond! heeft 2x achter elkaar parafine gekregen en hoopte dat het zou helpen.. later om een uur of 12 was de eigenaar naar stal gekomen en ik was er ook. ik heb hem alles tot in de details vertelt en ook vertelt dat die de DA weer moest bellen want het ging steeds slechter met hem..
hij ging naar huis om de DA te bellen, belt kees mijn later op dat de DA nu geen tijd had en tegen het eind van de middag wel even langs kwam om te kijken. en kees mocht kleine porsies voer aan Iwan geven en hij mocht weer terug naar zijn stal
toen we dat hoorde wisten we al dat er iets niet klopte aan zijn verhaal want:1) als een paard koliek heeft komt de DA meteen
2) de dierenarts advieseerd ook niet om een paard met koliek eten te geven
3) en al HELEMAAL niet om hem weer terug op stro te zetten want het is een stro verstopping wat die heeft!
maar goed nu mogen wij ons er niet meer mee bemoeien en moet die het zelf uitzoeken..
maar dat kunnen wij niet hoor.. het is dan wel zijn paard maar wij kunnen dat paard daar niet zo laten staan! wij hebben voor de zekerheid de DA gebelt om te vragen of kees wel gebelt had.. wat bleek nou hij heeft helemaal niet gebeld. dus wij hebben meteen een afspraak gemaakt want Iwan moet gewoon nou snel mesten anders word het super gevaarlijk.. DA kwam meteen en zij dat als het zelfs tegen zit moet die naar Utrecht..(die rekening van de bezoek hebben we voor eigen rekening genomen hoor
)maar we zijn dus heel bang dat het heel moeilijk gaat worden voor Iwan want als kees al niet eens de moeite doet om de dierenarts te bellen wordt utrecht al helemaal niets..
Iwan staat nog in zijn eigen stal maar nu met z'n kap op dat die geen stro kan eten hebben we van de DA gekregen..
ik hou jullie nog steeds verder op de hoogte zo dra ik meer weet!

van een eigenaar van Iwan zeg.
alleen maar beter voor hem maar vind het wel raar.. en het gaat nu wel weer beter met hem.. hij is nog niet helemaal de oude maar het gaat weer helemaal de goede kant op, ik wil hem alleen nog even wat meer zien poepen dan weet ik helemaal zeker dat hij weer beter is!