Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tof dat je haar verder gewoon houdt
hooi schreef:ik ben niet echt zo'n paardenexpert, maar is dit niet gewoon droes? Met van die etterende bulten bij het hoofd? Ik zou t nog maar even aan de da vragen. Wat je tegen droes moet doen is me even ontschoten. Beterschap voor haar! ze is idd wel heel schattig!
xxx
Hou ons wel op de hoogte!!
Op die eerste foto is dat allemaal etter dat eruit stroomt?? tienus63 schreef:@peppysan
Blij te horen dat het volgens de DA geen droes is, scheelt een hoop gedoe. Idd van een wond kunnen ze natuurlijk ook een nare ontsteking oplopen en koorts krijgen.
Maar op de foto af te gaan lijkt het verdacht veel op droes, en daar jij in eerste instantie niet gemeld had dat de DA zegt dat het geen droes is, lijkt deze conclusie voor de hand liggend.
, behalve als er laboratorium onderzoek is geweest. 
maar goed dat weet je niet XxSgatjuhxX schreef:nou sorry hoor maar al zou het droes zijn zou de DA dat toch ook wel gezien hebben of niet![]()
maar goed wie weet wat der met dat schetje is gebeurt lijkt mij ook beetje raar dat dit allemaal door die hengst komtmaar goed dat weet je niet
maar hij is nu in ieder geval in goede handen nou succes der mee en hoop voor je en natuurlijk voor je paardje dat hij/zij snel weer geneest
tizra schreef:tienus63 schreef:@peppysan
Blij te horen dat het volgens de DA geen droes is, scheelt een hoop gedoe. Idd van een wond kunnen ze natuurlijk ook een nare ontsteking oplopen en koorts krijgen.
Maar op de foto af te gaan lijkt het verdacht veel op droes, en daar jij in eerste instantie niet gemeld had dat de DA zegt dat het geen droes is, lijkt deze conclusie voor de hand liggend.
Dierartsen zitten er helaas ook wel eens naast hoor, behalve als er laboratorium onderzoek is geweest.