ik zou graag willen weten hoe jullie je paard rijden op wat voor manier of je ze aan de teugel laten lopen of niet en of er een bepaalde manier van trainen is mijn patje paard is echt helemaal versleten en wil haar wel nog rijden maar op een andere manier en wil graag weten of hier een bepaalde metode beschreven is op internet ofzo en of iemand hier les in geeft
de mijne krijgt gewone basis brok, niet veel omdat hij veels te dik is, daarom krijgt hij pavo vital voor de vitamientjes en een klein beetje slobber van subli, omdat ik daar zijn glucosamine doorheen doe
Van dat suikervrij dieet heb ik al gezegd omdat het urinezuurvorming in de hand zou werken. Ik denk dat een gewone brok voldoende is, dat je gewoon moet letten dat er niet te veel melasse in zit (staat wel op de verpakking), en vooral laat ze gezond snoepen (gn suiker maar bv. een wortel in de plaats). Dat van dat urinezuur is een gekende hypothese op het homeopatische circuit, ik weet niet of het klopt maar het was maar ter info, je kan er zowel op letten toch?
ja ja zeker bedankt voor informatie ik weet het ff niet meer ze is behandelt met cortizonen maar loopt nog steeds slecht ik weet niet meer wat ik moet doen denk dat ik haar op wei ga zetten en der dan laat dekken ik weet het anders ook niet meer ik wil haar niet kwijt maar ik weet het ook niet meer
ik heb er heel lang over nagedacht nu de behandeling niet aanslaat en niks helpt het doet me heel veel pijn en ik heb er ook heel hard over gehuild maar de kogel is door de kerk als de verzekering haar terug pakt gaat ze weg want zo heeft ze ook geen leven of weet nog iemand een wei in limburg