Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dreeke schreef:Ik koel nu na bijna 4 maanden nog steeds na het stappen.
Of het nog wel nodig is of niet, baat het niet schaden doet het
zeker niet, en het is een kleine moeite

wreckh schreef:Even om weer terug te komen op de vraag of het been dik en warm is. Toen ik dit erop zette was dat wel het geval. Nu is het al helemaal weg. Ze heeft geen zwelling meer en loopt niet meer kreupel. Dit betekent natuurlijk niet dat ik er direct weer opstap en wegrij. Ik wil haar nog zeker een maand laten staan. Ik wilde vandaag de DA bellen voor een scan. Nog steeds nodig denken jullie?
wreckh schreef:Ik heb gister een afspraak gemaakt, ik moet vrijdag heen.
liejanne schreef:staan jullie paarden met peesblesure dag en nacht op stal of gaan ze padock(zand) of wei in??

liejanne schreef:staan jullie paarden met peesblesure dag en nacht op stal of gaan ze padock(zand) of wei in??

liejanne schreef:die van ons is gelukkig aardig rustig. maar de dierenarst had afgeraden haar in de bak/paddock te zetten.
we lopen 2 keer per dag een half uur en ze loopt onder het mesten op een afzet stuk erf.
we kunnen er ook gewoon nog naast lopen met halster dus we hebben wel geluk denk ik