@Mist: Rechtstreeks voeren maakt geen verschil. In de automaat kan sowieso alleen brok en viergranenmix, muesli kreeg ze dus altijd al apart, en de laatste tijd wordt ze ook met de hand gevoerd omdat de automaat niet echt zin had en je zo precies kunt zien wanneer ze hoeveel eet.
Vanavond de DA gebeld, en zoals ik al dacht kwam er weer niks negatiefs uit het bloed / de mest. MAAR wat hij dit keer wel zei (wat ik de eerste keer dat DA kwam al dacht) dat ze waarschijnlijk toch last heeft van een maagzweer. Hij gaat nu dus spul bestellen wat een soort van beschermend laagje moet leggen in de maag...Misschien heeft dit ook een goede werking op de darmen, weet ik nu nog niet. Shantjuh, misschien is dit hetzelfde als wat jij geeft, ben benieuwd! Maar goed dan kan ik me natuurlijk weer wat anders afvragen, nl hoe ontstaat een maagzweer? Kan dit evt. iets te maken hebben met zand, aangezien ze overdag in de bak staat? Als dat zo zou zijn is het echt lastig want ze kan moeilijk de hele dag binnen staan. Maar goed, even afwachten hoe ze reageert op t supplement, en maandag worden toch de tanden nog een keer goed nagekeken
!