ziekte of..??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Maggy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 17:00

ze is rond juni uitgetelt maar de eigenaar is ook druk bezig om de oorzaak te vinden ze denkt er zelf over om de ander pony er bij weg te halen en in een andere wei te zetten ( doet ze ook wel als het veulen er is en er aan komt.. ) wnt de andere pony wil er altijd als eerste bij.. daarom..

merrieveulen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 23:51

het zou ook een virus kunnen zijn. wat voor voer krijgt ze behalve gras? ik zou iig zorgen voor een mineraalblok, dat kan zowiezo nooit kwaad. zout is ook belangrijk voor het vasthouden van vocht, zodat ze niet uitdroogt. ik vind het wel erg jong om al te laten dekken trouwens... komt de groei niet ten goede... maar ja daar kan jij niks aan doen natuurlijk. ik hoop dat ze snel de oorzaak vinden...

Melia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 11:58

ja, ik vind het ook best vroeg.. tis zelf nog een 'veulentje' om het maar zo te zeggen maar ze hadden eerst wel een liksteen daar hangen, maar die hing buiten en die is dus helemaal nat dus we moeten zorgen dat we/ze er 1tje binnen krijgen in de stal?! ik zal het van de week even vragen of die meneer dat bakje waar hij in zat, in de stal wil vastmaken en evt. dus een nieuwe liksteen erin te doen

Melia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 11:59

wat 'bando' mij verteld heeft, en wat zij weer van de eigenaren hebben gehoord, is dat de pony te mager is en dus meer moet eten

Melia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 16:32

nou ze hebben eindelijk de uitslag.. de pony heeft niks ze hebben haar echt óveral op getest maar nergens last van (ben zo blij ) en haar veulentje leeft nog