Citaat:
mijn merrie is ook naar Eric Laarakker geweest. de merrie heeft van zichzelf al een slechte rug en hij heeft eraan gedaan wat hij kan doen. daarbij heeft mijn paard eigenlijk ook een nieuw goed passend zadel nodig maar kennelijk zijn er zeer weinig zadels die goed passen op dit soort paarden en kosten die ook wel heel wat. en helaas heb ik het geld niet op de rug groeien. ik probeer haar wel eens id week met het passaotuig te laten lopen, zodat ze die rug wel op een goeie manier gebruikt. en als ik haar rijd, rijd ik haar het liefst in het begin wat laag en diep, zodat ze goed door die rug komt...
Met eens in de week met pasoatuig kom je er niet !!! En met in het begin naar beneden rijden is ok nie genoeg. Ik werk 3 dagen in de week een uur met pesoa tuig. En de overige 3 dagen rijd ik hem van het begin tot het einde netjes naar beneden hoe lagen hoe beter en houd netjes zn achterhand erbij. Verder longeer ik ook nog elke keer een kwartier voor het rijden.
De dieren arts stond er van te kijken dat hij zo erg vooruit was gegaan. Maar ik vind het ok niks meer dan normaal er op een degelijke manier aan te werken !!!
Wat jij zegt dat een manege paard door loopt met rug klachten das vragen om problemen..... Zon paard moet op de goede manier gereden worden en op een goede manier mee om gegaan. Anders rij je ze idd kapot....
Spirit