pony kan niet meer lopen, wie weet raad

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sky_Britt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 19:17

ik wil je niet ongerust maken maar dit verhaal lijkt erg op dat van een vriend van mij,, zijn paard kon niet goed meer lopen,, eerst dachten ze dat hij gewoon kreupel was maar het werd steeds erger,, op een gegeven moment kon hij alleen nog maar liggen,, ik weet niet hoe de ziekte heet,, maar het is zo dat de zenuwen langzaam afsterven, beginnend vanuit 1 punt in het lichaam, het paard raakte langzaam steeds verder verlamd,, er was helaas niets tegen te doen.

sandra_nancy

Re: pony kan niet meer lopen, wie weet raad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-05 14:29

Hallo hier voor degene die het verhaal van mijn zielige soekie een beetje gevolgd heeft een kleine update:
Nancy is momenteel behoorlijk mobiel, zij het wel met een stijf achterbeen (zit dus nog steeds op slot). Soms lijkt het wel alsof het een paar stappen goed gaat maar daarna weer hopeloos stijf. Ze lijkt er momenteel zelf niet zoveel last van te hebben (ze krijgt nog wel pijnstillers) maar het ziet er naar uit dat het niet uit zichzelf geneest dus is de afspraak met de kliniek gemaakt. Momenteel ben ik nog even een trailer aan het regelen (misschien nog iemand suggesties?) maar als het vervoer geregeld is gaan we haar vrijdag brengen. De bedoeling is dan om de binnenste knieband door te snijden via een plaatselijke verdoving. Ik laat nog weten hoe het verder verloopt, misschien heeft iemand er nog eens iets aan. Ondertussen hoor ik het natuurlijk graag als er iemand onder jullie is waarvan het paard ook een kniebandoperatie heeft gehad.

griebels

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 15:06

Ik begreep dat je uit Budel komt. Als dat bij Nederweert in de buurt ligt kun je bij Raema een trailer huren...

sandra_nancy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-05 15:12

Dank je griebels, ik heb zelf een adres waar ik het moet navragen maar als dat niet lukt zou je me dan een nummer of adres kunnen pb en? (nederweert ligt hier ca. 10 km vandaan)