Wat lief dat jullie met zoveel suggesties komen, I`m touched!
De bloedtest leverde niets op: hij is op van alles getest, maar alle bloedwaarden waren normaal en van een ziekte oid leek geen sprake.
Gister hebben we nog naast hem gezeten in de stal omdat hij zo versuft was, maar vandaag stond hij op toen ik naast hem ging zitten. Hij gaf me zelfs zo`n zwieper met z`n hoofd dat ik haast omkeilde en gaf aan naar buiten te willen (toen viel ik echt bijna om - van verbazing).
Hoewel zijn linkervoorbeen en - in mindere mate - zijn linkerachterbeen nog kreupel & gevoelig zijn, is hij verder een stuk opgeknapt (gelukkig!!!). Een versnelde hartslag kon ik niet meer constateren. Zijn benen zijn nog steeds slank as always (Groningers slank, maar toch...).
Ik durf nog niet te euforisch te zijn, vooral omdat hij nog pijnstillers krijgt. Hopelijk krijg ik mijn favo fysio zo gek om even te komen kijken (kijke kijke, nie krake), hopelijk snapt hij waar het knelpunt zit... Beenbreuken heeft paardjelief wsl niet, maar een rit naar een kliniek voor een foto wordt vooralsnog afgeraden.
Hoe dan ook: voor mij was het een goede zondag!