Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Suzan schreef:De bloedwaarden waren schikbarend. Met name de CK waarde, normaal gesproken moet die onder de 200 liggen, bij mijn paard is dat momenteel 5400 ! Pas na drie weken absolute rust kan er gekeken worden hoe erg de schade is en wat het verdere behandel plan wordt.
Momenteel is het alleen maar rust en een heel arsenaal aan medicijnen.
radoszin schreef:Daarom als er iemand een paard / pony wil kopen duw dan met 2 vingers op het kruis en als ze dan redelijk ver inzakken met de achterhand blijf er dan a.u.b. vanaf want die is waarschijnlijk ook bevangen geweest en de verkopers weten er nooit iets vanaf ( zeggen ze ).
radoszin schreef:Nee hoor als ze te ver inzakken en dan bedoel ik niet een beetje wat een normale reactie is , dan is het niet goed , een paard wat bevangen is geweest kun je dan met 2 vingers zo op de grond laten vallen .
Dit heeft mijn da tegen mij gezegd ( kliniek in Someren) en ze zallen toch echt wel weten waar ze over praten of niet dan.
: Daar heb ik nog nooit van gehoord... lijkt me ook echt flauwekul. Ik zal het eens aan de fysio van Omar vragen maar lijkt me een heel vaag verhaal.