ik wil niet zeggen dat die van jou ook blind wordt maar ik gun het je niet snap je....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

elskebel schreef:ik wil je echt niet bang praten mar mijn paard had ook vaak een ontstoken oog en die is er blind aan geworden ik kan er nog alles mee doen (zie HAW ik en mijn topper in de cross) maar hou het dus goed in de gaten. ik krijg van mijn DA altjid een zalfje genaamd terra..... weet de volledige naam niet.
ik wil niet zeggen dat die van jou ook blind wordt maar ik gun het je niet snap je....
We houden dr hoofd nu ook helemaal scheef want dan kunnen we beter zien of het goed gaat.

* Ellen * schreef:mijn paard heeft op dit moment ook een ontstoken oog. hij heeft dit nog nooit gehad dus ik schrok wel n beetje. hij wil echt steeds overal langs schuren met z'n hoofd.![]()
het is nu ongeveer 1 dag bezig. ik denk dat ik eerst even de kamillethee ga proberen. nuttig trouwens om al jullie reacties te lezen.
z'n ogen zijn nu zowat weer normaal en hij heeft er geen jeuk meer aan. hij vond het ook fijn toen ik zn ogen schoonmaakte.