Je kan de ogen ook gewoon even afdekken.Hoeft niet over haar ogen heen als ze dit niet prettig vind,maar kan iets op afstand houden,je mag de uv-lamp toch niet tegen de wond houden.Ik dacht dat je hem op zo een 15 centimeter afstand moet houden.
De meeste paarden laten niet zo "even" hun ogen afdekken terwijl je met een lamp voor hun neus staat te zwaaien
Maar ik zou het niet doen hoor, als het nou een lelijk litteken dreigt te worden met veel wild vlees (zal wel meevallen, want er zit niet veel beweging in op die plek), dan kan het altijd nog, laat nu de natuur maar even z'n gang gaan.
De meeste paarden laten niet zo "even" hun ogen afdekken terwijl je met een lamp voor hun neus staat te zwaaien
Je kan ook iets(een kartonnetje) op afstand van haar hoofd houden zodat het licht val niet bij haar ogen schijnt.Is alleen maar een tip voor als ze het wel wilt proberen.
Ik vrees dat mevrouw niet het geduld heeft om zo lang stil te staan en ik ben bang dat een uvlamp ook geen oplossing is. Bovendien zal ze het al helemaal niet goed vinden als ik haar ogen afdek. Vrees ik.
Nee, ondertussen al 2,5 week. De foto's waren een week nadien gemaakt, maar stonden op de camera van mijn ouders die op vakantie waren. Ondertussen is het ietsje geslonken.