Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:mijn vinger is niet aangegroeid hoor maar is wel goed genezen
ElCamino schreef:Even een tipje voor mensen die veel met Biotex werken: et op, Biotex is een eiwitoplosser, it wil je eigenlijk niet op de huid van je paard hebben , deze "lost " dan ook op zeg maar. Beter is dan soda of betadine oplossing om te behandelen.
Ider moet natuurlijk voor zich weten of je hier wat mee doet.
Heb het op een EHBO cursus voor paarden gehoord van een zeer bekende arts en kan mezelf er wel in vinden.
janna schreef:Zelfs in het ziekenhuis zetten de de oudere mensjes met een slechte huid in de Badedas! Daar had ik de tip destijds van.
MRmichiel schreef:nooit geweten dat dit een ontsmettende functie had. toen ik dit topic las dacht ik direct,
zo in je sas met badedas!
Citaat:
Klets...
Ik heb ook van een zeer gerenommeerd en ervaren dierenarts het gebruik van biotex voor wonden en ik heb hier echt super resultaten mee!!
Citaat:Ik heb ooit één keer in mijn leven badedas gebruikt en zat van onder tot boven onder de uitslag,wat er ook in zit het moet rotzooi wezen.
gabyfedde schreef:Fedde had al jaren ernstige mok en op advies van een dierenarts zijn we dit gaan gebruiken. En de mok was over.....Kiara schreef:Is men niet in de war met Biotex groen?
Vraag ik me dus elke keer af als ik dit lees.....
Maar ik lees nu wel regelmatig Badedas, dat het me wel heel apart lijkt dat dat steeds dezelfde fout zou zijn.....
Nee, het is echt Badedas groen.
desillies schreef:heeee nog meer antwoorden op 'mijn' topic,ik kreeg er geen berichtjes meer van
dus toch de badedas groen maar eens aan schaffen,en waarom badedas ipv betadineshampoo? wat dacht je van de prijs.........