Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Oh sorry
) 
Margreet schreef:Tsssk, doe niet zo aangebrand zeg...
(letterlijk én figuurlijkOh sorry
)
Nouska schreef:Margreet schreef:Tsssk, doe niet zo aangebrand zeg...
)
Ik moet hier stiekem toch om lachen![]()
![]()

Citaat:Maar goed laten we allemaal weer een beetje respectvol met elkaar omgaan.
) SANEX schreef:Tsssk, doe niet zo aangebrand zeg...
)
Ik moet hier stiekem toch om lachen![]()
![]()
Dat mag, en hoeft niet stiekem, hij is gevat, en voel me dr niks minder om heur
Maar goed laten we allemaal weer een beetje respectvol met elkaar omgaan.
Mwoah das hier niet helemaal mogelijk ben ik na een aantal jaar bokt wel achter. Als je iets doet wat buiten de 'normale' regeltjes valt, en daar openlijk vooruit komt, wordt je meteen afgebrand ( jep, ik kan 'm ook)
..
Das wel waar ja, heb ik ook wel vaker zien gebeuren hier. Maar zonder vurige disccussies zou het ook maar een saaie boel worden..
over die olie...LPtjuh schreef:ik zou ook geen verlopen olie gebruiken , maar ook omdat ik teneerste niet weet hoe ik er aan kom en ten tweede, als het zo super zou werken dan zouden ze dat toch ook in de ruitersport winkel of bij de VA/hoefsmid verkopen...
)maar er zijn wel meerdere dingen die niet bij de ruitersportzaken te koop zijn,maar wel werken en niet schadelijk zijn.En waarom zouden ze verlopen olie verkopen als je het uit je motor kan halen?!
Ben er zelf ook geen voorstander voor maar iedereen zijn moet doen wat hij zelf goed vind.

.