Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Alani schreef:Smoske; sterkte toegewenst. Ik denk dat je een moeilijke maar goede beslissing heb genomen.
gr.
Alani
RGERRITS schreef:heb de mijne laten onderzoeken, hij heeft geen ataxie en ook geen wobbler syndroom
Smoske schreef:Heeft er iemand ervaring met het Wobbler syndroom? Zo ja, in welke mate en hoe is dat afgelopen? Ik heb namelijk een jaarling die dit heeft (ernstig). Bedankt alvast voor de reacties.

RGERRITS schreef:smoske bedankt voor jou fijne reactie en de anderen ook...moedige beslissing...hij was dus al een eind op weg...heb zelf op internet gezocht en heb voor mij zelf een goed medicijn gevonden...hopelijk helpt het wat en anders mij in de portemonnee...die van mij heeft de hals en nekwervels goed heb rontgenfotos daarvan laten maken...maar vindt wel dat alles vrijwel veel op elkaar lijkt....wat elk jaarlingetje of veulen heeft...
. En vooral nog zoveel jone paardjes... dan ben ik "blij" dat beau toch al 16 was toen hij stierf, natuurlijk ook t jong ,maar beter als 1/2 jaar. Achteraf zou ik willen dat ik er meer over geweten had, maar daarbij was het eigenlijk al te laat en zat onze financiele siteuatie ook totaal neit goed. Voor beau was het op dat moment het beste om hem uit zijn lijden te verlossen. Gelukkig had hij geen pijn, maar was het gewoon ontzettend vervelend dat ie bijna niks meer kon. Iig wens ik iedereen met een ataxie/wobbler paard uit het diepst van mijn hart ontzettend veel succes. (beau had ataxie door het rhino virus trouwens) 
Smoske schreef:@Abrahams: wat erg van je paardje...het is nooit leuk om die conclusie te moeten horen, zeker niet als het een jong dier is dat nog geen kans heeft gekregen. Maar ik geef je wel gelijk om hem te laten inslapen. Datzelfde had ik met Gizmo ook: als hij geen paardwaardig bestaan meer kan leiden hoeft het niet meer voor mij, dat kan je een paard niet aandoen.