Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Alani schreef:Ja, ik weet nog wel iemand die super op het gebied van rugproblemen is, maar da's wel een eind uit de buurt voor jou (Ruinerwold= Overijssel). Als je toch zijn telnr wilt, stuur me dan effe een pb'tje. (Myrthe mss ook wel iets voor jou?)
)
)
Ik doe er op het moment onderzoek naar (wel bij honden) maar dan moet ik toch nog maar even bij hem langs voor extra info....
en dan kon hij vertellen wat er mee was. Het paard zou dus maagzweren hebben, nou dat durf ik ook nog wel eens op de gok te roepen aangezien een groot deel van de paarden dat heeft. Net zoals dat een kreupel paard rugproblemen heeft. Dat kan haast niet missen, door de zere pootjes gaat ie anders lopen en dan doet zijn rug ook wel zeer ja.Suzan1 schreef:ervaring met Eric zijn wel positief, al blijf ik het een raadsel vinden hoe hij en Eva tewerk gaan. Dat voo doo gedoe er om heen snap ik niet erg.
Overigens zit Eric samen met Eva 1 x per maand in Ruinen bij Emiel Voest.
Ik zou er zelf niet eerder heengaan als je eigen DA niet weet wat er aan de hand is.
Ik las ergens dat Eric stug was? ik ben er 3x geweest, maar heb hem nooit stug gezien. Maar ja, misschien was ik wel aangedaan door zijn verschijning
Ellebel schreef:Haha, heel knap dat ie cauda equina syndroom met een poedertje kon verhelpenIk doe er op het moment onderzoek naar (wel bij honden) maar dan moet ik toch nog maar even bij hem langs voor extra info....
Ik zal ook nog maar even vertellen wat ik over hem heb gehoord: Een mevrouw met een paardje wat een beetje last had van de spijsvertering stuurde elke maand een drol van dat beest op naar Eric, die ging hem dan doormetenen dan kon hij vertellen wat er mee was. Het paard zou dus maagzweren hebben, nou dat durf ik ook nog wel eens op de gok te roepen aangezien een groot deel van de paarden dat heeft. Net zoals dat een kreupel paard rugproblemen heeft. Dat kan haast niet missen, door de zere pootjes gaat ie anders lopen en dan doet zijn rug ook wel zeer ja.
Ik zag het iig al helemaal voor me, mevrouw die drol in een envelopje proppen....en de postbode zich maar afvragen wat er in vredesnaam in die envelop zit....
Maar goed, als je helemaal aan het eind van de mogelijkheden zit met je paard en je weet het echt niet meer, dan kan ik me voorstellen dat je bij hem langs gaat, om maar alles geprobeerd te hebben. Geen kritiek ook op de mensen die er wel zijn geweest, en ieder paard dat er wel baat bij heeft gehad is meegenomen natuurlijk! Maar mij zul je nooit bij hem aantreffen.
.spettic schreef:Noba, die Schepers zit ook bij Paardenkliniek Kootwijkerbroek en dat is ook een zeer goede kliniek.(ben er zelf zeer te spreken over)
Dus ik denk dat als hij een of andere kneus was die het ene na het andere paard verkeerd behandelen zou, hij zo op straat zou staan..
Paradiso schreef:Verder aanrader om naar Rodinde Hoogenraad te gaan www.paardenkliniekvinkega.nl Zij is te bezoeken in Vinkega, FR, Kootwijkerbroek, UT en Biers ofzo in NB. Zij is dierenarts met alle mogelijke diploma's qua manuele therapie, accapunctuur enz enz enz.