en toch blijf ik er mee doorgaan zolang ik weet dat het werkt

@ knavia, die spiertrillingen krijg ik zelf ook van bv verdovingen(lag oa flink te shaken bij de kaakchirurg beide keren, NA de verdoving, ervoor dus niet) en binnenkort krijg ik contrastvloeitstof ingespoten ivm MRI scan, waarbij je ook dat soort bijwerkingen kan krijgen...
overigens staat ze met dr kont te trillen alsof er aan 2 kanten een vliegje op dr bil of bovenop dr kruis zit, ze staat niet te shaken op haar benen hoor

lees voor de grap eens de bijsluiters van bv de spierverslappers die ik dagelijks slik
daarin moeten ook alle mogenlijke bijwerkingen staan, en dat zijn er nog al wat!bovendien word Tildren al veel langer in het buitenland gebruikt oa frankrijk en is het middel gelijk aan een middel(of iig de werkende stof) aan een middel wat mensen met botkanker krijgen
mijn pony doet het er iig super op, heeft 1 vd 3x een tijdje staan trillen(laatste halfuur aan het infuus en nog kwartiertje erna) en de 2e keer pas de laatste 5 min aan het infuus eventjes trillen en verder niet
andere paarden die ik aan t infuus heb gezien hadden er geen last van, ook koliek heb ik nog niet gezien of van gehoord na een infuus, dat zou bij inspuitingen wel iets hoger liggen qua kans er op

het paard loopt goed (kort, maar rad) het is alleen haar jaarlijkse onderhouds-dosis
Gezien ook mijn beautifull horse tekenen vertoonde van niet geheel rad zijn is ook hij behandeld met Tildren. Dit is echter in twee sessies van infuus gebeurd op stal bij de dierenkliniek. 's morgens brengen, 's avonds halen. Eitje zo gepiept. Ik vond dat wel fijn want dan hebben ze er het beste zicht op.