Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
piggeljay schreef:wat ik er van begrepen heb van iemand van de bron.
wordt het zo dat voor je je paard een ontwormingsmiddel wil geven je eerst je paard door een dierenarts moet laten bekijken.
hij geeft je dan een recept en daarmee mag je dan een wormspuit gaan halen.
dus: voorrij kosten dierenarts + consult ( laat ik niet l...ig doen) € 25,-
vrij nemen van je werk 1X per 8 weken voor een dag omdat je nooit weet hoe laat de dierenarts komt en je ook de wormen spuit moet halen. € 160,- minimaal ?
wormen spuit € 8,-
eind conclussie : 1 wormen spuit kost je dan ong. € 193.-, het enigste lichtpuntje is heb je meerdere paarden worden die goedkoper omdat de dierenarts er toch al is en je hebt al vrij genomen dus hoef je daarvoor alleen nog maar de spuit te betalen.
nu het is dus weer duidelijk wie een poot wordt uitgedraaid

Cowgirl schreef:Dan moet ik toch maar veearts worden denk ik....daar zit toekomst in.
De hele dag in de auto een beetje rondrijden en paarden ontwormen.
Alles beter dan plantjes inpakken
ranna schreef:In België kun je ze, bij mijn weten, al sinds heel lang niet meer vrij krijgen. Op naar Spanje dan maar
Of bij de ruitershop, onder de toonbank... En bij de apo, hangt er maar vanaf waar ik moet zijn want ze kosten overal even veel. Soms laat ik de DA ze meebrengen als ze toch moet komen, kost ook evenveel dus...