Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
pol schreef:De veearts is hier geweest en er is me wel een en ander duidelijk geworden. Hij blijkt echt zeer gevoelig te zijn op zijn halswerfels en de veearts gaat contact opnemen met Rodinde. Hij vindt dat mijn paard absoluut snel geholpen moet worden om zo de meeste kans op verbetering te hebben. Verder kan mijn paard zo niet vervoert worden dus hij vraagt haar hier te komen!? Het is jammer genoeg echt heel ernstig en dat hij nog spanning op zijn staart heeft zeg niets over de ernst van de atactie. Vandaag belt hij me terug !!
pol schreef:Anita hoe is het nu met je paard? Waarom ik er voor gekozen heb om mijn paard thuis te behandelen is omdat de veearts mij adviseerde hem absoluut niet meer te vervoeren. Mijn paard maakt weer een gelukkig indruk en ik hoop dat hij door de behandeling van gisteren zo opknapt dat we in ieder geval weer kunnen beginnnen met hem beweging te geven en op die manier sterker te laten worden.