Bianca22 schreef:nou jongens, weet niet wat ik hier van moet denken , ga volgende week naar haar toe voor de behadeling van mijn tinker.
heb hier in de omgeving goede verhalen gehoord, maar jullie brengen me wel aan het twijfelen. weet wel dat ik eerst uitleg wil voor ze hem van alle kanten gaat inspuiten.
Dat zou ik ook doen idd...
).
).
Rodinde hoogenraad is een top wijf. Ik werk al 4 jaar in finland en zij behandeld de spring paarden van mijn baas al 5 jaar met erg groot succes. De resultaten zijn meer dan goed. Rodinde is ook een mens,ze kan niet de hele dag met een smile op haar gezicht staan,tuurlijk kan ze heel sociaal een praatje met je gaan staan houden,en de accupunctuur naalden her en der in je paard prikken,en maar een beetje dom weg met haar hamers gaan staan slaan... Omdat ze anders niet sociaal genoeg is of niet rekening met mensen houd.Je bent er toch ook niet voor jezelf maar voor je paard.Ik snap best dat er mensen zijn die alles willen weten maar als sommige mensen een beetje hun gezonde verstand zouden gebruiken,kom je een heel eind zonder een hele boel onnodige vragen. Als je het niet vertouwd of je vind haar niet symphatiek genoeg ga er dan gewoon niet heen,de keus is aan jezelf.Rodinde hoogenraad is een top wijf. Ik werk al 4 jaar in finland en zij behandeld de spring paarden van mijn baas al 5 jaar met erg groot succes. De resultaten zijn meer dan goed. Rodinde is ook een mens,ze kan niet de hele dag met een smile op haar gezicht staan,tuurlijk kan ze heel sociaal een praatje met je gaan staan houden,en de accupunctuur naalden her en der in je paard prikken,en maar een beetje dom weg met haar hamers gaan staan slaan... Omdat ze anders niet sociaal genoeg is of niet rekening met mensen houd.Je bent er toch ook niet voor jezelf maar voor je paard.Ik snap best dat er mensen zijn die alles willen weten maar als sommige mensen een beetje hun gezonde verstand zouden gebruiken,kom je een heel eind zonder een hele boel onnodige vragen. Als je het niet vertouwd of je vind haar niet symphatiek genoeg ga er dan gewoon niet heen,de keus is aan jezelf.