Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mik_beer schreef:Hoe kan filmen nou een optie zijn, als het niet te voorspellen is? Je kunt toch moeilijk dag en nacht met de camera achter het paard aanlopen? Dit zijn niet gebeurtenissen die in een week gebeuren, maar er zit echter wel wat tijd tussen. Ken dit paard ook, en wat Knavia zegt gaat echter niet op. Monsieur is een superpaard, qua karakter én lopen!
Knavia schreef:Als de dierenarts geen oorzaak kan vinden die te verhelpen is zou ik het paard voor de dood wegbrengen,
rina schreef:nog wel iets om over na te denken. ik zag bij jou paardje een heerlijk roze mondje. en de mijne heeft dat ook. bij haar is dat heel vaak (bij de vorige eigenaar) verbrand geweest. het zou kunnen dat daar ook die reactie weg komt. dat is iets wat je uitkunt proberen, doe het wel in het midden van de bak. mocht hij dan schrikken en achterover gaan doet hij zich in ieder geval niet zo zeer dan dat hij tegen een muur aanslaat.
Citaat:Iedereen kan wel een site openen waarin hij/zij zegt met paarden te kunnen praten. Hier krijg ik een heel naar Jomanda gevoel bij![]()
En op zich sta ik altijd wel open voor meer 'spirituele' zaken, maar NIET in een geval als dit! Sorry, maar met echt medische zaken heb je er niks aan als je aan een complete stranger gaat vragen of die aan een foto van je paard wil vragen waarom hij wel eens omvalt.
en idd je mag heus je mening erover geven ,maar dat kan toch ook op een andere manier

het gebeurt iedere keer als je wat uit zijn mond wilt halen... 
bv Marijke Boinck van Cherokee die komt er ook wel achter wat hij heeft gehad, of ze er wat aan kan doen dat weet ik niet ... crazy_roxy schreef:sorry hoor maar die reactie van Gulpje vind ik beetje overdreven hoor
Citaat:Iedereen kan wel een site openen waarin hij/zij zegt met paarden te kunnen praten. Hier krijg ik een heel naar Jomanda gevoel bij![]()
En op zich sta ik altijd wel open voor meer 'spirituele' zaken, maar NIET in een geval als dit! Sorry, maar met echt medische zaken heb je er niks aan als je aan een complete stranger gaat vragen of die aan een foto van je paard wil vragen waarom hij wel eens omvalt.
JIJ vind dat je er niks aan hebt ,en dat het een stranger is ,wie weet heeft ze er wel baad bij ,veel mensen hebben dat in ieder geval wel!
en dat jij het niks vind ,wilt nog niet zeggen dat de TS er ook niks aan heeft..en idd je mag heus je mening erover geven ,maar dat kan toch ook op een andere manier
![]()
maar goed effe ontopic nu
heel vervelend dat dit is gebeurd zeg!
k weet alleen niet WAT je er aan kan doen ,maar misschien is die ,, www.pratenmetpaarden.nl ,, een optie?
:)